Tuesday, August 17, 2010

aku suka itu: clenx tea dr detoxlim

hari tu ada member kat office bagi aku try green tea ni...dia kata utk flush out semua bahan2 yg tak perlu kat dalam badan kita (toxin, gas, bahan buangan...upss)
aku ni ada sedikit masalah...sembelit! erm...lagi banyak makan,lagi susah nak buang air besar...makan sikit pun susah jugak! tak bagus sebenarnya utk badan...keep on simpan benda yg tak bagus dalam badan. aku rasa sebab tu la badan aku selalu berangin. burp burp kalau tak kena gaya. kadang-kadang sampai cam nak sesak nafas. ape ke hal!

so aku pun try! dia kata, for the first time dia cuba...after 10-12hrs baru rasa nak buang air besar. tapi mungkin diff utk orang lain. aku try jam 10pagi...alih-alih2 dalam kol 1 gitu perut aku dah memulas2. aku pun eksyen jugak nak try sebabnya dulu aku pernah try tea orang kampung, tapi tak jalan pun...so aku ingat aku kuat. ya allah belagaknya akuuu....ha baru aku tau..nasib baik aku keluar lunch sorang-sorang...so anytime can change the plan. seram sejuk dibuatnya. sampai je parking, terus meluru ke toilet dan akhirnya....lega....*sengih*

satu hari tu aku buang air besar lebih kurang 3 kali. besoknya 2 kali walaupun aku dah tak minum dah.

tadi aku dah pergi beli clenx tea ni. sbb nak detox bahan2 yg tak perlu sekaligus boleh mengurangkan berat badan. hheheh...

kat sini tulis clenx tea untuk:
- mengurangkan berat badan
- flushes out waste, toxin & gases
- mengekalkan berat ideal
- melancarkan pembuangan air besar
clenx tea ni dibuat daripada organik green tea plus beberap herbs.


aku try dulu...nanti update progress yer..

No comments:

Post a Comment