Tuesday, August 17, 2010

aku suka itu: tiles comel-comel

aku nak letak tiles ni kat bahagian wet kitchen. dah lama simpan hajat nak letak tiles comel-comel ni, sebab nampak exclusive je dapur tu. heheh...aku beli tiles ni kat jalan ipoh. kat situ banyak sangat kedai-kedai yang jual tiles ni. sederet je. senang nak cari. tapi harga tak sama. kena pandai pilih & tawar menawar. aku tak tau lah tiles yang aku dapat tu murah ke tak. tapi kalau nak banding dengan kedai sebelah dia, kira aku untung 20 sen untuk setiap keping. hahah...(1 sen kalau di kumpol boleh bikin rumah batu kau tauuu....-haji bakhil) *gigle*

memula aku nak beli biru gelap, tetiba tukar pulak..ambil biru air laut ni..nampak cool sket. saiz untuk satu tile comel tu 2inci X 2inci. sekeping tu bersama 1kaki X 1kaki. design keseluruhan wet kitchen? arrr...tak nak cerita lagi...haha...dah siap nanti, baru tau macam mana...suprise....

No comments:

Post a Comment