Wednesday, August 4, 2010

aku tak suka itu: lama tak update

erm....sekarang ni sibuk sangat. banyak sangat nak kena buat...itu belum lagi ada anak...kalau ada anak rasanya memang dah tak terbuat kot...

kerja kat office pun makin banyak...tapi still boleh control. archiving project, BATUKE project, other CR dan yang paling wat aku sakit kepala cambodia nye project. masyaallahh...menguji keimanan betul. user request macam2...kadang2 sampai tak logik...tapi bila fikir positif bagus jugak sebab dapat menguji kredibiliti,skills n ketahanan mental&fizikal. so aku ambil yang positif je lah...:)

excited aku untuk berurusan dengan senihias nampaknya macam tak kesampaian. dari tarikh aku berjumpa dengan en.nazli sampai saat aku menulis entri ini...quotation yang dijanjikan tak sampai2 dalam inbox email aku. aku pun ada hantar sms/call...hari tu en.nazli janji akan hantar isnin/selasa minggu berikutnya...tapi...erm...mungkin terlalu banyak tempahan atau tak nak layan request bajet ciput macam aku kot! ralat.

tak pe lah...sekarang aku dah pun dapat kontraktor lain. PINGGIR CONSTRUCTION! only hope the best...

ouh...aku plan nak buat:
1. kitchen cabinet (wet & dry)
2. plaster ceiling (living hall, dining hall, wet & dry kitchen, master bedroom & alley to bedrooms)
3. cornice (second & third bedroom)
4. install aircond,downlite
5. piping
6. plug points
7. grill
insyaallah....:D

No comments:

Post a Comment