Sunday, July 18, 2010

aku tak suka itu: Tuah demam

kesian Tuah. kelmarin, lepas subuh dia muntah. selama aku bela Tuah, belum pernah dia sakit. terkejut aku. kenapa agaknya...aku tak boleh mengagak kenapa.

erm...dari kelmarin sampai la hari ni...Tuah tak menjamah sikit pun makanan dia. minum pun kurang. sakit perut ke? Oh! mungkin Tuah mengandung kot. maklumlah 2 minggu lepas aku hantar dia mengawan. tapi takkan la begitu cepat refleks nya. peliknya...

jadi hari ni aku hantar Tuah ke klinik di taman putra. demam rupanya. alahai....patutla hilang semua selera makan. doktor cakap, sebulan hingga ke 45 hari baru boleh tahu seseekor kucing tu mengandung atau tak. hehehe....(tak sabar aku sebenarnya nak anak kucing...)

doktor bagi ubat cacing (3 bulan sekali kena bagi ubat cacing), appertizer, antibiotik, ubat buang bulu dalam perut, 2 injections , can foods (help to recover). total rm150.



aku demam pun kena rm30 jer...heheh...

No comments:

Post a Comment