Wednesday, November 10, 2010

aku suka itu: alhamdulillah...rumah dah siap

yayyy...rumah dah siap...yay yay....rumah tu mmg dah siap...yg aku maksudkan renovation yg aku buat dah completed seperti yg aku nak...alhamdulillah....syukur!

ouh...seronok tu seronok juga, sementara masih ingat ni aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada en.zul dar pinggir construction kerana tersangat la sabarnya dengan karenah aku...thank you en.zul....(kalau en.zul baca ni confirm melompat2 sampai kena plaster ceiling....ahaks)...aku sgt berpuas hati la dengan hasil kerja pinggir construction! cantik sangat...dan yg paling penting, caj yg dikenakan amat berpatutan...tak cekik darah langsung!!! (lagi sekali en.zul melompat2)

eh eh...poyo! dah lama betul aku tak update blog...sebabnya aku ni bukan pandai sangat menulis...di tambah pulak dengan kesibukan kerja + persiapan 'final touch' untuk rumah + kemas barang utk pindah...nampak simple tapi penatnya tuhan je la yg tau....nak harapkan sedara mara tolong kemas barang....aku ni keseorangan kat kl ni...kesian aku...tapi bila rumah dah siap, confirm ramai sedara mara datang tolong....hahahha...aik aik...jangan marah...

cakap banyak tak de...ini gambar rumah yg dah siap...idea, deco, funitures sume dari aku...maknanya aku mmg all out lah...:P
jangan seronok sangat pulak bila tengok umah aku ni....dok diam-diam tau...






haa..dah dah..tengok sikit2 je laah....tahan air liur meleleh tuu....^_^

No comments:

Post a Comment