Sunday, November 14, 2010

aku suka itu: grilled chicken & salad

best pulak aku tengok majlis cukur jambul anak sari yanti ngan cat farish kat nona...bukan main lagi selebriti kita ni...bukan main meriah lagi. sari yanti punya majlis memang class. ala arab2 gitu. background merah hati, dengan buaian berkerawang emas...fuuhh...kelas2...tak pe ada duit boleh laa buat...jgn sampai membazir sudah laa. tapi perlu ke buat majlis cukur jambul ni??

"akak...bila akak nak buat majlis macam tu..?"
"kenapa pulak? ko nak deco kan buaian anak aku ke?"
"tade laa...nk tumpang makan je.."

kalau baca title post hari ni, confirm korang dah tau apa menu lunch aku kan? saje je nak bagi korang jealous.

"alaaahh...macam laa bagus sangat grilled chicken dia tuuuu"

eiiihh....bagus ok....huhuhu....korang tak rasa lagi..sekali rasa menyesal selamanya...agagagga...takde laa, takkan aku nak wat cam tu pulak kan...mesti aku grill baik2...sampai korang lupa adanya kenny rogers...

"bleh percaya ke dia ni? risau aku....nanti ntah apa2 dia letak"

hehe...iyer...percayalah.....

grilled chicken : marinated with terayaki sauce, salt, chicken marinate lee kum kee, black pepper, chicken wing marinate powder, olive oil

grill 20 mins

nampak sedap kan? kan? kan?



royal salad: letucce, telur rebus, tomato cherry, telur masin, mayo, olive oil

gaul je semua...so yummy....yum...yum..



apa menu lunch korang hari ni?

2 comments:

  1. campur bhn ptama tu suma then perap ke?

    ReplyDelete
  2. yer...saya perap dulu dlm setengah jam...tapi saya cucuk2 ayam tu supaya boleh serap sos marinate tu...:)

    ReplyDelete