Tuesday, November 30, 2010

aku suka itu: tortilla chicken salad

haihh...lamanya tak update..

"akak gi mana kak? kitaorg rindu gilerrr kat akak ni"
"akak gi cuci bangunan klcc dik...tu yg lama x mengupdate.."

apa yg buat aku sibuk sangat ni har? entah laa...aku sendiri pun tak pasti...ouh...last week relatives datang rumah. memasak, membasuh, mengemas over dari hari2 biasa laa...

"takkan tu je kak?"

erm..ouh aku balik kpg...confirm tak boleh update punya...asik makan ketuuuuupat je...agagag...sedap juga sekali sekala...^_^

dah laa penat la menaip...ni haa...minggu minggu lepas (tak boleh kenal pasti bilakah agaknya)....aku teringin sangat makan tortilla ....ni semua gara2 teringat filem toy story3 laa niii....hahaha..kelakar laaaa...

ok ok...ni resepinye:

tortilla - beli kat tesco (kat bahagian roti)
chicken fillet
royal salad
tomato
timun sket
mayo

cara: gulung, balut dengan aluminium foil...then bakar sekejap....

tadaaa....sesuai utk org malas mcm aku...

No comments:

Post a Comment