Thursday, November 11, 2010

aku suka itu: extreme cheese from pizza hut

"nape akak suka update pasal makanan?"
"sebab...ni blog akak dik non..."

korang dah try dah extreme cheese from pizza hut? mesti tak pernah kan?? sape dah pernah angkat jari hantu. sape tak pernah..boleh baca review aku ni.

aku ni tak de la minat sangat pizza hut sbb aku lagi suka dominos. kenapa? entah...aku pun tatau. mgkn sbb dominos ada yg thin crust yg best tu kot. dominos punye crust yg biasa tu tak de la setebal pizza hut. jangan marah ye kalau sapa2 kat sini pekerja pizza hut.

aku tak pernah peduli pun pasal iklan extreme cheese ni. tapi anak buah aku yg pemakan ni ajak try. dia suka la ajak aku try sbb dia tau aku yg bayar. cheh! nyesal aku ikut ko. masa tu kitaorg jalan2 kat 1borneo.

"saya nak extreme cheese large satu. bape harga dia ek?"
"kat ada tulis kat situ! awak tak nampak ke?"
"saya nampak. tp sy nak awak ckp kan."
"rm28 jer"
"haa..kalau cam tu saya nak 5 laa" - ayat tipu
"nak tambah topping tak? tp kena tambah rm3."
"kalau free tak boleh ke?"
"taik kau laa..."

aku tambah hawaiian topping.
fullamakkkk............sedap laa sangatnya...aku makan satu slice pun dah rasa sedap. anak sedara aku makan 3 slices, mungkin la lagi sedap kot. hahah
rasa cheese yg tebal...cheesy...ada plak nenas...masam2 manis. mmg sedap la. pandai la aku pilih topping! (aku bayar so kena puji diri sendiri)

baik korang pegi try selagi masih ada. kalau tak korang rugi. rugi dari beli saham kat bskl.



ha ni la anak sedara aku yg selalu jadikan aku mangsa. tragis betul laaa...
"dia ni single lagi ke kak?"
"apesal? ko nak try ke?"
"kalau boleh le...heheh"
"kalau suka...boleh masuk meminang...tapi sediakan duitnya banyak-banyaaakkk...ye nakkk" - ayat haji bakhil

No comments:

Post a Comment