Saturday, November 20, 2010

aku suka itu: happy anniversarry

"bila-bila kak?"
"apa?"
"bila akak nye anniversary? anniversary apa neh kak? bestnye bestnyeee"
"sebok la kau!"

wedding anniversary yg ke-5...lama kan? aku agak silu jugak la kalau nak cerita pasal perkahwinan aku nii...bukan apa....sampai sekarang belum ada rezeki utk ada anak lagi...

"sob...sob...sadisnya"
"sadis kan? sbb tu laaa, malas nak ckp"

apa yg korang harapkan utk ulangtahun perkahwinan korang?

bunga?

ferrari?
adoii ni confirm tak mampu......

so excited bila my baby bagi jam tangan...aku tak de la mengharapkan apa pun..sbb aku pun tak beli apa2 lagi utk hubby aku...tak sempat laa....byk keje nak wat...sampai x sempat nak shopping....weekend ni laah aku cari something for him...

by the way, thanks bie....

malam nye kitaorg celebrate kat flamming steambot ,danau kota. not bad huh kat sana...buffet rm 21.++ ( tak ingat ). tak tau dah nak pegi mana...ingat nak pi gardens...jauh sgt pulak...jadi celebrate je la kat area2 sini...heheh....totally malas betul nak celebrate. bukan apa...hujan tak henti2 sampai malam.....sedihnya laahh...

No comments:

Post a Comment