Wednesday, November 10, 2010

aku suka itu: chocolate chips muffin

haaa..amek kau...sekali update blog...habis semua aku nak tulis. (macam la best sgt cite aku...). almaklumlah dah pindah rumah baru. secara tak langsung tahap kerajinan aku berada pada tahap yang paling maksima. dan kira baking adalah impak maksima dari kerajinan aku yg maksima. poyo.

dari dulu lagi pun aku suka baking. cuma dulu pakai oven yang biasa-biasa je. oleh kerana aku ni agak dungu dalam mengkontrol tahap kepanasan oven, muffin aku agak biasa-biasa jugak (tak nak kalah weii..padahal tak cantik pon). sekarang ni dah pindah rumah baru, aku beli oven yg built in yg aku rasa paling hebat dah. hahah...siapa paling hebat? awak ke? ye..ye.. saye yg hebat. (sewel).

banyak kali dah aku wat muffin ni. tapi tak sempat ambil gambar sebab sedap sgt. ya allah...budak mana la yg poyo sgt neh!! kali ni aku sempat captured. aku wat chocolate chips muffin yg tak sehebat mana pon.

"kak...kak...adik nak tengok gambar muffin akak yg pasti comel tu boleh"
"bolehhhhhhhh...akak loike..."

(menyampahnyeee aku..perasan tak habis)

No comments:

Post a Comment